Beverly Hils, Hollywood, Disneyland

Forra fredagan behovjde jag som sagt inte ga till skolan, vi akte och hamtade Fabien pa flygplatsen, at lite in-n-out och handlade lite mat och sen var det redan sent nar vi kom hem.

Pa lordagen tog vi bilen och akte ner till Los Angeles, akte runt med bilen i Beverly Hills och kollade pa alla fina hus. Sen akte vi till Hollywood och akte runt lite mer och gick bara en liten runda pa the walk of fame da jag fortfarande hade ont i foten, men det var valdans kul i alla fall. Vi kopte aven goda muffins och varm choklad som vi at innan vi akte hem.














Var bara tvungen att ta bild med svampbob :)

Sen var vi uppe alldeles for lange och spelade nagot skumt kortspel, jag blev overtrott och skrattade at allting och forstorde darfor for mitt lag. Sov 4-5 timmar innan vi gick upp och akte till disneyland igen. Andra gangen for mig pa en vecka (nastan).


Min kompis Pluto och jag


Mimmi och Fabien





Var typ helt dod i mandags i skolan, men det var det vart.

Kommentarer
Postat av: Michelle

åååh disneyland!! va kul :D

2011-05-26 @ 10:29:32
URL: http://elisabethmichelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0