Snoar igen...

I onsdags hade vi varat forsta track meet men jag kunde inte vara med :( Istallet for att ga till 6th period gick jag ut och hjalpte till med att plocka fram alla grejjer pa banan. Sen spenderade jag resten av eftermiddagen dar och kollade lite pa de olika grenarna, tog kort med Maddy och Melissa (som jag annu inte fatt). Var valdigt skont ute da solen lyste hela tiden. Nar allt var over runt halv 7 gick jag in i skolan och motte upp Gabby och Shahad och vi sag skolmusikalen Bye Bye Birdie. Var valdigt bra och nu far man extra credit ocksa.

I torsdags efter skolan akte jag, Regina, Misty, Patra, Max och Mike hem till Regina och spelade in varan film, Eller man kanske ska saga engelska projekt. Var hur roligt som helst.


Jag och Patra spelade fattiga


Var aven papparazzi

I fredags var jag hemma fran skolan, ganska skont. Sen runt 1 snaret akte vi till sjukhuset och kollade min fot da den fortfarande var svullen. Doktorn trodde den var bruten, men det var den som tur var inte :)

Igar tog vi bilen ner till San Diego och gick runt pa sea world, var ganska sma roligt om man sager sa.




syns inte men han haller i en pepsi burk




Efter 2 karuseller med vatten, blue  horizon showen + shamu showen i sok zonen = dyblot.

Idag akte vi till snow valley och spenderade dagen i backen.


Gick forvanatsvart bra for att inte ha akt snowboard pa 3 ar.

Borjade snoa idag runt 6, och ska bara bli mer och mer sa hoppas pa snow day imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0