Disneyland <3

I fredags var det just dance party, roligt roligt. Blev en tidig kväll då jag åkte till Disneyland igår, och det var ännu roligare. Blev hämtad runt 8 och sen blev det raka spåret till Disneyland :) hade lite kul i bilen trots att det var kaos på motorvägen då dom hade stängt i stort sätt alla avfarter för att dom fixade med desigen så att det skulle se fint ut, löjligt säger jag bara. Hade i alla fall en underbar dag med sam och Audrey i värmen. Kanske inte bästa idéen att ga jeans då det var ca 25 grader ute men vem bryr sig egentligen. Träffade förvånats värt lite folk från skolan då asl (teckenspråks klubben) hade sålt biljetter till ett billigare pris. Vi åt, åkte karuseller, åkte båt, åt lite mer, kollade på fyverkerierna och gick special jobb i en av köerna. Köpte inget igår, tänkte att jag lika gärna kan göra det på söndag (om en vecka) då jag ska dit igen, nu låter det som att jag är där varje helg men så ät det ju inte riktigt. Jag och Audrey sov hos över hos sam och vi åt french toast med lönnsirap och färska jordgubbar till frukost framför en film, trevlig start på en förövrigt lat dag då inget intressant hände. Nu ska jag duscha och sen fundera på att krypa ner i sängen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0