3 mars

Helt galet att det redan är mars, tänkte bara nämna det. I fredags eftermiddag började det snöa så track blev inställt och det snöade resten av dagen plus hela lördagen, jag var med andra ord insnöad för ett tag då dom inte kom och plogade vår gata förrän lördag kväll nån gång. Så blev att kolla massa film och skotta. Wohoo vad roligt! (fatta ironin) var nästan en meter snö när det äntligen slutade. Vi hade även lite strömavbrott både fredag natt och i lördags, var ju inte så där jätte kul. I söndags blev det spontan tripp till newport och lunch på nåt trevligt skaldjurs ställe (mamma och pappa ni garvar säkert ihjäl er nu, hade i alla fall jag gjort om jag var er), var inte så jätte varmt men det var hur skönt som helst att kunna gå i converse och tunn tröja, var ett tag sen sist. I måndags var vägarna för dåliga för att bussarna skulle kunna ta sig fram så det blev en snow day :) I tisdags blev mc "arg" på mig för ja skrev som min nyhet att det var 4 månader kvar tills ja åker hem till Sverige under spanskan. Han sa helt enkelt att jag skulle åka hem nu eftersom jag "inte vill vara här" enligt honom. Mr. Whiesell som är halv svensk eller nåt sånt visade i alla fall lite medkänsla. Mc frågade även om jag hade kvar något av mitt äckliga godis = djungel vrål, och självklart hade jag det. Så Mr. Whitesell och dom som inte redan hade smakat gjorde det, är verkligen en av de roligaste sakerna man kan göra då ingen gillar det. Man får helt enkelt ett gott skratt under en mindre rolig lektion :) Vet inte om jag har nått mer att berätta, är fredag imorgon och har hört att det kanske ska snöa igen. Vill inte ha mer snö speciellt när den nuvarande håller på och smälter bort, tycker att våren ska komma och stanna kvar den här gången. Är less på att ha träning på det äckliga cafeteria golvet varje dag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0