Long time no see

Har inte uppdaterat på riktigt länge nu men har helt enkelt inte haft tid. 13-16 juni hade jag mina sista dagar i skolan och man kan ju säga att det var lite sorgligt. Dagarna gick åt med att njuta av halvdagarna (slutade redan kl.12) och börja säga hej då till alla. På torsdagen blev det att packa och sen drog vi till graduation party hos vår granne matt där det var lite trevligt folk. Förra fredagen var nog en av de värsta dagarna i mitt liv, åkte till six flags med mamma, pappa och syster vilket var otroligt kul men mådde så dåligt för att jag visste att jag inte skulle träffa nån igen. På lördagen sen åkte vi till san francisco där vi spenderade 3 hela dagar innan vi tog pacific coast highway tillbaka till L.A. Var riktigt coolt faktiskt och sjukt fint på sina ställen. Imorgon ska vi i alla fall åka till stranden så hoppas det är varmt och soligt hela dagen lång :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0