Snabbt inlägg

Klockan är nu halv 11 och jag ska ta och sova. Vi började med finals idag och det gick väl okej, hoppas det i alla fall. Går i alla fall bara halvdagar denna vecka vilket betyder att skoöan slutar kvart i 12. Och imorgon har vi hemma match, får se om det blir hem innan eller inte. Idag hade vi nog den flummigaste träningen ever, i alla fall på länge. Jag typ dog av skratt, själva träningen gick så sjukt dåligt för min del, men det betyder väl att det kommer gå awesome imorgon? Får väl se hur det blir med det... Igår spelade vi mot banning HS och vi vann igen!!! Skulle ha åkt från skolan kl 1 men tydligen hade alla andra ( boys soccer och boys jv) fått veta att det var kvart i 1 så dom åkte helt enkelt utan oss. Men dom han inte långt innan dom var tvungna att kända för att hämta upp oss. Hade sen sjukt roligt efter med Jamie och natalie aka Nancy ;) haha buss resan längst bak i bussen med boysen säger hg bara... Helgen bestod mest av chill med kathy, vi såg black swan på bio och hängde lite i crestline, "staden" som är känd som the ctown för att alla som håller på med droger hänger till där. Är faktiskt helt sant, nämnde jag att det är där jag bor? Aja nu ska jag ragga för spanska och bild finansen jag har imorgon. Gissa hur jag ska tagga, ni kan aldrig gissa så jag ska bara säga det på en gång: SOOOOVAAAA!!! God natt USA god morgon Sverige

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0