Vinst? Javisst! :)

Måste bara säga att jag älskar att tidig lunch dom dagar då vi har borta match! Haha, men vem gillar inte att ha tillåtelse att sätta sig i en packad gul skolbuss, åka nerför berget med underbara människor, spela lite, killa på äktaren och stanna för mat på vägen hem och missa hela 6th period + halva 5th?

Så i tisdags åkte vi ner till Redlands och spelade mot Rubidoux hs, vinsr för oss med 5 poäng! :) Sen blev det att kolla på killarnas match med nachos (alla åt av mina och givetvis tog dom dom som hade mest ost, bussiga kompisar man har va?) och cola, soccer kom efter ett tag och när jv var färdiga blev det att hoppa på bussen igen. Blev käk på BK för mig Courtney, Gigi,  Kayla, Jamie och Patty + några från soccer tror jag. Sen sprang vi tjejer över till donken och lekte lite i deras lekhörna, det var roligt det! Sen skrattade vi i stort sätt hela vägen tillbaka till skolan åt allt och inget.

Igår funkade inte värmen i vårt hus så det var jätte kallt. Så efter skolan åkte vi ner till Starbucks och jobbade/ gjorde läxor. Och sen åkte vi hem till Eddie och sov där. Fixade det idag så nu är det varmt och skönt igen.

Idag hade vi vår sista hemma match :( Vi krossade Banning hs med 20 poäng och vi spelade inte ens bra. Efter matchen beställde jag Jamie och Natalie 2 stora pizzor! Inse att vi var 3 stycken som delade på 2 stora och det var några andra som var 6 stycken som delade på 3 medium, Vilka är det som är feta? boys jv och girls varsity förlorade och boys vardity matchem var den mest spännande matchen någonsin, var hur jämnt som helst hela tiden men tillslut vann vi äntligen med 2 poäng (we or MC made o freethrough and the other team missed like 4 the last few seconds haha have no idea why this is in English) och vilken härlig stämning det var i hallen under hela kvällen!


Patty, Gigi och Jamie i tunneln :)


Kayla, Patty och Gigi




Wohoo!


Sne och ingen kommentar...


Jag glömde fixa lunch imorse så jag köpte 8 kakor och så fick jag min kompis chocholate milk ;P


Natalie :)


Jamie och jag :)


haha vad ska man säga?


Mums :)


Svårt att ta bra bilder under uppvärminingen...


ännu svårare när dom spelar...


Särskilt boys varsity, men ingen tvekan om saken att det är roligaste matchen att kolla på!


Vi skrev dit "and girls" men det syns inte


Jag och Natalie roade oss inne på toaletten ett tag :)

Klockan är alldeles för mycket och jag borde redan sova, Imorgon är det FREDAG! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0