Things you hide... MLF!

Idag är jag ledig från skolan för det är Lincolns födelsedag och det tackar man för. Är ju inte helt fel med 3 dagars helg, mindre roligt att jag har sjukt ont i halsen och hostar.

Igår hade jag den roligaste skoldagen på länge. På matten hade jag och Alex krig med överstrykningspennor när vi var "färdiga" med det vi behövde göra under lektionen. Så jag hade blå små fina streck på mina händer och han hade rosa + att jag fick han i ansiktet också :) I Mr. Wear's klass hade vi game day och vi tjejer vann över killarna med 81-67 eller nåt sånt. Och den roligaste under hela lektionen vaar helt enkelt när grabbarna hade bokstave m och fick "things you hide" MLF! Hahaha man måste ha varit där för att fatta, men jag och Patra skrattade hur länge som helst åt det :) Sen på spanskan gjorde vi i stort sätt ingenting (så har spanskan sätt ut hela veckan (;) Hannah kom även in och gav sugar cookies till alla seniors, awesome son hon är fick jag också en :D Sen gick vi över till Mr. Faust klass och sjöng imse vimse spindel för honom, för han har cancer i halsen steg 4 tror jag och det var hans sista dag igår för han börjar behandlingen nästa vecka.
Efter det drog jag, skulle ju ta bussen ner till Jurupa hills som skulle gå om en halvtimme så gick dit lite tidigare istället ;) Deras skola var hur nice som helst och såg typ ut som en mall, undra vad dom tyckte om rim när dom va hos oss. Hade rolig bussresa ner och hem trots halsont och huvudvärk. Vann matchen och medans vi väntade på att boys jv skulle spela färdigt deras match låg jag och "sov" på läktaren ;)
gårdagens guote:
Jamie- hey there's something in my eye
Jag- maybe it's your eye
Haha det var roligt det.

I onsdags hade jag andra track träningen och körde höjdhopp, sen hängde jag i the old gym med boys jv innan tjejerna och vår coach kom dit med pizza och cola som vi åt medans killarna hade träning :P Haha det var roligt, och jag och Courtney hade tävling om vem som kunde äta mest. Blev oavgjort om ni ville veta.

Tisdag, match mot hatadee notre dame i deras skit skola, trodde att en privat skola skulle vara fräsh men det var den ju då inte.

I måndags var det första trck träningen, och det var inte ens för kallt att ha schorts och linne! Sen åkte jag med Lauren till 7-11 och vi köpte lite onyttigheter och efter ett ag skjutsade hon hem mig :) Det var ganska kul om man säger så.


Hyllning åt Mr. Faust


Igår innan matchen :)


Outfit från i tisdags, härligt när man inte behöver tänka vad man ska ha på sig på morgonen ;)


Intressant bussresa hem

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0