Kommer jag bli insnöad?

Jag ska snart sova men tänkte hinna med ett litet snabbt inlägg först. Vissa säger att det ska bli snöstorm i helgen, andra att det bara ska regna och dom övriga säger att det ska vara uppehåll, vet inte riktigt vad jag ska tro får helt enkelt vänta och se. Idag hittade Lauren på gangster name till våran lilla mattegrupp och efter det körde jag lite "gangster move" om man nu kan kalla det för det. Alex - K deezie, Lauren- elv dog, jag- carro deezel och så kommer jag inte ihåg sams namn. På vårt engelska projekt kommer jag förmodligen spela gangster (som det ser ut just nu) och alla kommer undra vad fan jag håller på med, haha men det kommer nog bli kul. Imorgon är det fredag och det blir pannkakor till frukost för dom säljer det innan 1st period imorgon. Kan nog inte bli en bättre start på dagen, nu ska jag ta och sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0