Länge sen sist

Ledsen att jag inte uppdateerat på över en vecka, men jag hade helt enkelt inte tid den här helgen ;)

Okej vi börjar med förra helgen.
Lördag: Vi städade lite här hemma och sen kom Jamie hit och hämtade mig och vi åkte ner till Crestline där vi mötte upp lite folk från skolan at the carnival. Den var ganska dålig men vi hade kul och fick åka karusellerna gratis för att någon kände någon soom jobbade där eller något i den stilen ;) Åt i alla fall sockervadd och lite andra onyttigheter samt provade lyckan på dom olika spelen (lyckan var lika med 0) Jag kom hem vid 10 och kollade på american pie med Milly.

Söndag: Vi åkte nerför berget för lite schopping, vi åkte till en utomhus galleria som är väldigt bra ska jag säga er. Efter att vi varit där några timmar åkte vi vidare till target och staples där vi köpte lite skol grejjer som behövdes (binder, papper och sånt där tråkigt) Sen bar det av uppför berget igen, lite läxor och sen dags för sängen.

Måndag: efter skolan åkte vi till flygplatsen för att hämta Tatiana som varit i Texas i 2 veckor (så avundsjuk på henne!!!) Tro det eller ej men det blev en till tur till target efter ett snabbt stopp hos jack in the box för att köpa sovsäck och lite annat för den kommande helgen. 

Tisdag - torsdag: Började i cross country laget och jag måste säga att det är härliga människor det :) Ändrade även min  anatomy till fysik (ville inte ha biologi med sophmores eller ändra hela mitt schema). Men vem försökte jag lura? Gick på 2 lektioner innan jag bytte till biologi ändå.

Vi tar den här helgen i ett annat inlägg men först lite bilder.


hello korridoren i skolan :)
blir bara en bild...

Jag är halv est för dig som undrade

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0