Redan 3 månader?

I lördags var jag hemma hos Alexis igen, vi kollade lite film, spelade just dance igen och umgicks med lite annat folk.

I måndags var det carb fest hemma hos Melissa. Är man inte duktig när man åker vilse fast man har gps? Det var i alla fall vad som hände oss, men vi var inte ensamma om att åka lite fel med gps så vi kan ju säga att det var något fel på deras adress. Vi gjorde väl vad vi alltid gör på dessa carb fester, vi åt, hoppade på bilar, dansade och åt lite mer. Runt 8 säger Matt att det är någon gas läcka i Crestline och att dom skulle stänga av vägarna, så alla vi som skulle dit drog då. Tror inte att det var något dock. Fick även veta att det var ett smart drag att skita i the football game i fredags då man inte såg något och att vårat varsity lag är typ sämst.


Alexis körde ett litet träningspass...

Clayton med bevis på mat

Matt, Melissa och Kyle dansande

Sean är duktig på att äta nacho ost haha


bil attaaaack!!! haha

Tisdag; Kahleen spiller ut sin mugg med varm choklad på golvet, inse att den är minst halvfull och det är señora och Jasmine som torkar upp alltihop sen. Okej det var inte riktigt sant men dom gör det mesta, Fick även veta att señora har en mopp i sitt klassrum. Som om sånt här händer henne varje dag, antar att det kan vara praktiskt. Alex sa även here i'm just gonna cut off my hand till mig, kommer inte riktigt ihåg sammanhanget men kul var det :) På matten fick jag en stor chocolatechip cookie med gigantiska chokladbitar av någon random vilket var väldigt praktiskt då jag försov mig och allt jag ätit tidigare under dan var en poptart. (Matten är precis innan lunch så ni kan nog förstå att jag var hungrig) Hade ett meet efter skolan, var en duell mot serrano det spelade ingen som helst roll då dom inte ens är i vår leauge och att dom är mycket bättre än oss. Dom ville helt enkelt bara springa vår bana, det är faktiskt en av de tuffaste i södra kalifornien. Själv kom jag in precis innan den sista från serrano hs! Glömde ta med mig mjukisbyxor och tjockare tröja så det vart väldigt kallt efter ett tag trots att solen sken för en gångs skull.





Idag, Mike är så sjukt rolig att det inte ens är sant, kan inte ens beskriva vad han gjorde så att det låter kul. Säger bara att han åt lite captain oats på ett roligt sätt under engelska idag. Spanskan var nog den skönaste lektionen på hela dan, vi beskrev en bild vilket tog ca 5 minuter och sen chillade vi och dekorerade klassrummet resten av lektionen ;) Hade även lite trevligt talk med Jamie och Shannon under historian idag. På träningen stukade Laine foten, bara för att vi bestämde oss för att springa en runda som vi egentligen inte fick, tur att vi var många + att vi hade Blake och Embry med oss som sprang tillbaka till skolan medans vi andra väntade på något okänt ställe. Älskar hur Meckennahs namn står på prislistor och så vidare; Cook, Meckennah Ja hur vill du ha din Meckenna? Kokt? Friterad? Stekt? Haha jag och min sjuka humor.


Dålig bild jag veeet men whatever, det ser faktiskt bättre ut än vad bilden visar.

I got another question!
Bella: Har du blivit brun än??
Haha nej, och lär inte bli det förrän det blir vår/sommar här igen. Bor ju uppe i bergen så har ju inte varmt klimat här uppe året om så glider runt i jeans och longsleevs här uppe. Bortsätt från träningarna dåra då det är shorts som gäller :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0