Happy Halloweeeeen!

Glömde helt bort att berätta om en rolg händelse i förra inlägget så tar det nu istället.
I alla fall, i måndags när jag var hemma hos Melissa skulle jag och kathy gå upp för trappan för att hämta mer  mat, är i ganska fullt i trappan och ingen rör sig och den ända jag ser är Sean, så jag säger helt enkelt "move tour fat ass" till han på skoj, så i tisdags under våran duell mot serrano hs när jag springer eller joggar rättare sagt uppför sista uppförsbacken skriker han  "move your lazy ass" till mig och jag kan inte göra annat än att börja små skratta för mig själv. Låter ju inte så kul när man skriver ner det men man vill ju vara säker på att man inte glömmer bort detta ;)

I torsdags var det bara en vanliig dag inget speciellt hände, hade härligaste historia lektionen ever, vi hade typ inget att göra så vi satt och snackade scary movies hela tiden istället, vad kan bli bättre? Hade även sista speed träningen för säsongen.

I fredags hade vi quiz night på historien , var 2 delar den ena var om scary movies och mitt lag torskade och den andra var om the constitution där vi torskade ännu mer. Men så går det ibland. Det var även tävling på skolan för den som hade the best halloween costume, var själv inte med då jag var tråkig och inte klädde ut mig, men cross countryn tog hem trdje och andra platsen, Nick kom 3:a och han var jokern från batman och Hannah kom 2:a och var utklädd till en julgran, den ar hur bra som helst :) Var även halloween special på rim today som dom spelat in under veckan. Så tror det var i onsdags Hannah var en zombie och gick runt och skrämde folk, och hon hade en helt perfekt sminkning som såg hur läskig ut som helst och var väääldigt creepy att röra. Hade recover på xc, så jag och Alexis joggade lite och sen av någon anledning kom vi fram till Alexis inte kunde spotta långt om ni fattar. Så vi stannade, hon tränade lite och så hade vi spott tävling. Vet att det verkligen är sånt här ni vill läsa om ;P Sen åkte vi hem till mig och chillade lite, kollade på film och lite youtube videos.

Lördag, vaknade och hade fått ett paket under natten från Sverige. Fick bland annat 2 stora påsar djungelvrål och lite marabou choklad, lycka :) Klockan var väl runt halv 10 när jag var färdig med paket öppnandet och klockan 10 satt vi i bilen och var på väg down the hill för att handla på sam's club. Stannade till vid Victoria's garden påvägen dit en snabbis vilket är en väldigt bra utomhus mall. Köpte ett ppar jeans och några tröjor. Sen vidare till Sam's club för lite tråkigare schopping.
Sen kom Sam och Audrey hem hit och vi hade en trevlig kväll med lite scary movies, pizza, chips, flum, dans och attackerande av hundar för Sams del. Dom sov över så blev väl inte direkt så mycket sovande...

Idag var det halloween town marathon på disneychannel så vi kollade på dom 2 första filmerna samtidigt som vi hade långfrukost innan dom åkte hem och jag såg ännu än halloween town film xD Sen bytte jag om och åkte hem till Kaitlin där det var lite blandat med folk, så vi chillade åt lite pizza (igen -.-) pumpkin pie, spelade biljard och tv-spel innan det var dags att dra ut och gå trick or treeeeeeat! :)
Var bara ca 10 ungar som kom till vårt hus så nu har vi hur mycket godis som helst här, låter som att man kommer bli en fetis.


Hannah the zombie


random hus

lite av godiset jag samlade ihop

Swedish candy!!

Av någon anledning har alla bilder jag tagit ikväll försvunnit från lameran på något sätt. Har ingen aning om hur det gick till men så är det i alla fall :( 

Kommentarer
Postat av: bella

Haha älska första bilden :D

2010-11-07 @ 19:18:41
URL: http://bellaiusa.blogg.se/
Postat av: nils

hej!

Som jag fattat det så har du gått ut tvåan i sverige och är då 92a :) Går du då¨med folk som är ett år yngre än dig?



Jag ska också åka efter tvåan :)

2010-11-07 @ 23:25:50
URL: http://nilsinamerica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0