December 15

16 december nu i Sverige vilket betyder att det är mamma och Kens födelsedag. Grattis! hoppas ni firar ordentligt :) ♥

Jag fick långhelg då jag var i Denver över helgen, najs om man säger så. Vi bodde på the Oxford hotel mitt i alltihopa så det var najs. Dom hade en matta i hissen som dom bytte varje dag, så man behövde aldrig fundera över vilken dag det var om man är glömsk det vill säga ;)
Shoppade lite och vandrade runt en del och det var bra väder, några + grader så det var inte allt för kallt.











Fundraiser middag i måndags med basketen vilket var ganska kul med tanke på vilket skämt jag och Eddie körde med vilket alla gick på! haha jag dog av skratt och är väldigt förvånad över att alla gick på det.

Idag var det dress up as a present day, och när Alex hade både sin och Hannahs kostym var det den bästa någonsin! As najs matte då vi bara satt och gjorde ingenting, vi hjälpte även Sam med hennes prov. Vilket betyyde att vår lilla grupp inte började med läxan, men vad gör det när vi ändå går igenom allt dan efter?
Målade vi snöflingor i the corner store på lunchen med Alexis och Rosa, kul kul. Inte för att dom blev så fina men men... ;)







PJ dag imorgon samt holiday extra veganca eller nåt i den stilen 6th period vilket betyder fika för hela slanten! Och direkt efter det bär det av till Texas! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0