Q

Linnea:
Hej! jag tänkte också åka till usa som utbytesstudent men vill jätte gärna hamna i CA men hur hamna du där? Var sts bra och va hade de för nackdelar:)

Awesome att du tänker åka som utbytesstudent, du kommer inte ångra dig!
Med sts kan man göra ett områdesval om man vill vilket är östkust, västkust, söder osv. men det betyder inte att man kommer hamna där, beror helt enkelt vilken värdfamilj som väljer dig. Själv gjorde jag inget områdesval utan hamnade här i kalifornien i alla fall.
Jag tycker sts var bra, och du borde verkligen gå förberedelsekursen i NY, var hur roligt som helst! :)

Kommentarer
Postat av: Michelle

Hej! Jag har kollat STS hemsida och det verkar helt sjukt kul att åka iväg till USA. Min livs dröm. Well, jag undrar bara hur mycket allt kostade, på ett ungefär?

2010-12-19 @ 11:00:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0