Sunday

Igår åkte vi till manhattan igen och det var nog en av de bästa dagarna i mitt liv :)
Det var frukost klockan 7 och sen åkte vi iväg med en yellow schoolbus! Väl framme blev det times square ta tusen kort och gå runt i affärerna där i närheten. Var inne på en skit stor m&m som var 3 våningar samt lite andra :) Lunch blev på planet hollywood och sen gick vi till rockefeller center och tog hissen högst upp och hade utsikt över hela new york city, det var sjukt coolt. Sen blev det ännu mer shopping och klockan 7 var det dags för kryssning runt manhattan med ännu fler bilder och frihetsgudinnan. På väg tillbaka till campuset var det allsång och dans bak i bussen, hur kul som helst! :) Det var helt enkelt en perfekt dag.

Idag var jag maddie och linda ute och sprang på morgonen innan frukost, är sjukt stolt över mig själv. Efter frukosten hade vi lektion, det var en hel skön lärare som snackade om usa:s historia, var faktiskt riktigt kul att lyssna på faktiskt. Efter det skulle vi hålla ett litet tal om oss själva och det blev helt messed up :S
På eftermiddagen skulle vi ha åkt och badat på long island men det var dåligt väder så vi åkte och shoppade istället, big surprise eller inte xD

Har varit kul idag också och nu måste jag rusa för våran rehearsal börjar nu. Bilder kommer sen!


Kommentarer
Postat av: ElinPelin

ojojoj du som inte skulle shoppa någonting? :P haha lite svårt att inte göra det när man är i den staden!! :D<3

2010-08-02 @ 12:06:17
Postat av: elinelin

kul att du verkar ha det så bra!! =D förresten är jag elinelin om elin är elinpelin? <3

2010-08-03 @ 18:10:15
Postat av: Martina

Låter verkligen som du har det toppen! :D Haha, men håller med Elin. Du som inte skulle shoppa...;)<3

2010-08-03 @ 19:57:41
Postat av: Sofia

kan man något annat än att älska shoppingen i NYC? :) Hoppas du har de bra!

2010-08-03 @ 23:56:47
URL: http://sofiar.webblogg.se/
Postat av: Nettan

Hur betalade du för resan, betalade dina föräldrar?

Jag vill själv jätte gärna åka som utbytesstudent till USA men vi har tyvärr inte pengarna :/

Hoppas du får ett roligt år där borta :D

2010-08-06 @ 20:49:35
URL: http://thybestday.blogg.se/
Postat av: bella

hej :D

jag ska åka till usa och bo där i ett år, 2011/12

Kolla gärna in min blogg :D

Jag undrar också om du vill länka :D

Gå in på min blogg och kommentera om du vill :D

Ps. Jag bor också i väsby och gick på samma konståkning som dig :D

2010-08-09 @ 01:00:58
URL: http://bellaiusa.blogg.se/
Postat av: caroline

haha elinelin ja vet inte, välj själv så länge ni skriver olika bryr ja mig inte xD saknar er alla <3

2010-08-09 @ 22:35:10
URL: http://carolineikalifornien.blogg.se/
Postat av: Sofia

Ja jag hoppas det, för jag klarar inte av att åka ensam!! :p

Hoppas allt är och blir bra för dig!

2010-08-11 @ 15:39:49
URL: http://sofiar.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0