6 day weekend

Igår var första dagen på våran 6 dagars helg, tack för memorial day (måndag) och 3 snow days som aldrig användes även vädret är på topp igen så kan ju knappast klaga. Igår åkte jag med till perma-cool och spenderade det mesta av dagen där, åt nog för det mesta men men sånt är livet ibland. I onsdags efter skolan gick jag och Sarah till valero, eller vi lyckades få skjuts dit men sen behövde vi gå tillbaka till skolan med lite mat och onyttigheter. Behöver jag nämna att det var uppförsbacke? I alla fall hade vi picknick på fotbolls planen i väntan på att Youth track skulle börja. Var trevligt med lite tjej snack :) Vi har även börjat göra grejjer i government så nu är det slut på kortspelandet som de senaste veckorna bestått mestadels av "/ Har egentligen inget vettigt att skriva förutom att det är exakt 10 månader sen jag åkte från Arlanda, det är 2 veckor kvar tills jag får se min familj igen och en månad och en dag tills jag sitter på planet på väg hem igen och kännslorna är så otroligt blandade. Nu sitter jag bara och väntar på att fedex killen som skulle vara här för en timme sen ska komma och sen ska jag och Alexis hitta på något.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0