Finals finally over

2nd semester börjar imorgon, så blir lite ändringar i schemat.

I torsdags behövde jag stanna kvar i skolan innan matchen. Några andra i laget hade också planerat att göra det, så vi hade tänkt beställa pizza. Men det blev inte av för alla åkte hem istället och jag hade inte tillräckligt med pengar med mig för att köpa egen pizza. Var bara jag och Melissa som stannade kvar och hon hade lite mat som vi delade på. Kan ju bara säga att det inte var mycket. Så efter att ha spelat HELA matchen (hade ingen avbytare som kunde ta min plats -.- varför måste jag va så lång?) Sprang jag upp till cafeterian och köpte nachos, dricka och m&m som jag käkade medans vi kollade på de resterande matcherna.

I fredags (sista dan med finals!) åkte Kathy med mig hem, först var vi här en stund sen åkte vi ner till Crestline där lite olika människor hängde (kommer inte riktigt ihåg vilka som var där) och kvällen avslutades med film mys i soffan och hon sov över här. I lördags åkte vi till Victoria Gardens, schoppade lite och åt årets första glass ute i solskenet satt i skuggan. Åt middag på food courten där innan vi åkte hem.

Har inte gjort så mycket idag om man inte räknar med att vi städade lite här hemma och jag röjde upp i mitt rum så nu behöver jag bara organisera alla mina kläder. Allt ligger verkligen huller om buller nu.

Imorgon har vi match i Hesperia, vilket betyder att det kommer bli mummsig middag ;)














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0