Sjukling bloggar från staterna

Haha Elin jag dog typ av din historia, så himla roligt! :)

Kom hem från Kansas City igår runt halv 5. Har suttit i bilen alldeles för mycket den här senaste veckan. Brölloppet var okej, kändes lite skumt att vara där då jag inte visste vem några av människorna som var där var men men. Själva vigseln började klockan 2 och sen var det the reception. På kvällen gick jag Tatiana och Heidi på bio med Tatianas bästa kompis Theresa som bor i Kansas City. Vi såg the american och den var wierd och väldigt tyst? Var även en trailer för låt den rätte komma in, cassi kommer du ihåg när vi såg den? xD Det regnade så våra koftor var helt blöta när vi kom fram och det var kallt i bio sallongen så det gick ju inte så bra att försöka värma sig med blöta tröjor.
Sen i söndags packade vi bilen och åt på chipotle med Theresa innan vi satte oss i bilen och körde konstant (kändes det som) tills vi kom hem igår.
Blev sjuk i lördags nån gång, så idag åkte vi till doktorn och jag har acute respiratory infection. Fick lite mediciner och får inte gå till skolan förrän tidigast på fredag.
Och nån gång igår kväll blev hundarna ner sprutade av en skunk, så stackarna var tvungna att sova ute igår natt och idag för det var ingen som kunde tvätta dom förrän imorgon.

Jaa, det var väl allt som hänt sen senast skulle jag tro.






Very fue pictures from the first meet.
Datan är snart död och jag orkar inte hämta laddaren så nu signar jag ut. Vi höres!


Kommentarer
Postat av: Lundin

Vi hade en till kul uppgift med. "Hämta en trefikskylt" Så några lagkompisar börjar gräva upp en sån där vanlig varningsskylt (alltså en triangel på en typ 2 m hög stolpe), får upp skylten och tar med sig den xD



Hihi lite coolt med en skunk ju xP Krya på dig! <3

2010-09-25 @ 16:37:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0