Jag säger god natt

Det är läggdags för min del men slänger upp ett snabbt inlägg här. Idag hade vi värsta sköna träningen, recover stod på schemat då vi hade ett race i redlands igår. Och Kari (vår coach) var väldigt bestämd med att det skulle vara lättare äm vanligt. Naaaaaaaaaaaaajs säger jag bara. Men imorgon ska vi ha hill repeats vilket kommer bli pain in the ass. Kommer vara helt död efter åt.

Igår hade vi dåra ett league race down the hill så vi fick 6th period off, inte illa säger jag. Men det var galet varmt, banan sög och vi som inte ens är vana med att springa i hettan. Inte undra på att nästan alla pr;ade pr= poop raced haha meckennah xD Aja det tog i alla fall längre tid än vad vi trodde då de flyttade starttiden till lite senare. Vi stannade och åt på Chipottle på vägen hem och dom har sjukt goda burritos men man orkar aödrig äta upp dem för dem är hur stora som helst. Hade i alla fall en rolig eftermiddag med laget och gud vad jag kommer sakna dem när säsomgen är slut vilket är snart.

Var väl inget mer speciellt som hänt sen sist ska jag väl tro.

Ska bara ta och svara på några frågor från Josefin först:

1. Var i CA bor du ?
Jag bor i Crestline som ligger uppe i bergen cirka 2 timmar öster om L.A.

2. Är California som du trodde det skulle vara, alltså som man fått uppfattning om..
Då jag aldrig tidigare tänkt på att det finns berg även i kalifornien kan jag ju säga att det inte är som man har fått uppfattning om (i alla fall här uppe). Så hade ingen särskild tanke om hur det skulle vara att bo i bergen då man inte tänker på kalifornien och berg samtidigt. Sen vet jag ju inte hur det är där det är värmt året om ;)

3. Haha har alla pool där :D?
Har uppe har i stort sätt ingen pool.

Hoppas du blev nöjd med svaren.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0