Grattis morfar!

Idag fyllde min morfar år, eller igår beroende på hur man ser det. Hela 75 år ojojoj vad gammalt det låter. Grattis morfar hoppas du firade ordentligt!

Halva skolveckan är nu avklaarad. Har varit rätt så varmt hela veckan så vi har ätit lunch ute vid fotbollsplanen. I måndags var det några fåglar som hade en date, igår var det någon liten fågel som stirrade på mig, den såg faktiskt lite läskig ut om jag ska  var ärlig och idag var det en fiskmås som flög runt över oss så det kändes som att den skulle bajsa på oss men det glorde den som tur var inte, och sorgligt nog inte på någon annan heller vilket hade varit ytterst kul.

I måndags åkte vi down the hill efter skolan, eller det var runt 5 snåret. Handlade lite på sam's club, target och så köpte vi barnböcker på hallmark där man själv spelar in sagan. Värsta coolt ju, vi har inte gjort det än men det blir nog lite senare. Sen stannade vi och åt middag innan vi började åka hem igen. Kom hem strax efter 10 och hade ett engelska projekt som var due i tisdags som jag behövde renskriva... var ju inte så kul som ni kan förstå.

Annars har det inte hänt så mycket vad jag kan tänka på nu så nu signar jag ut. Nu ska jag ta och läsa lite innan det är läggdags.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Morfar firades ordentligt med sång, champagne och presenter.



Ulf, Ken och jag skall ta Morfar till Scottland där vi tänker åka runt och prova olika whiskysorter.



Ringde Morfar nu på morgonen och läste upp ditt meddelande till honom.



Kram

Mamma

2010-11-18 @ 09:26:30
Postat av: Anthonyelle

Just found your home page its great, best site I seen for ages. This is a wonderful wealth of information, it looks like you folks do great service keep up the good work.

2011-05-17 @ 16:13:43
URL: http://anthonyelle.blogbrief.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0