Texas

Hade tänkt skriva ett inlägg om vad jag gjorde i texas nu. Får väl se om jag orkar med det eller inte.

Fredag 17 dec: Lämnade Crestline, CA ungefär halv 8 på morgon, stannade och bytte olja på bilen innan vi drog ut på highway 10. Kom fram till El Paso, TX runt 9 eller 10 på kvällen.

Lördag 18 dec: Lämnade El Paso och kom fram till Waller runt 8 om jag inte minns helt fel. Och då åt vi middag med Heidis folks samt Fabian en av deras utbytesstudenter som är från Slovakien. Kollade på film och pratade resten av kvällen.

Söndag 19 dec: Inte lätt att sova ut när man sov på soffan i vardagsrummet. Åt french toast till frukost och sen gick jag, Fabian och Eric (från sydkorea) över till the Powell's hus med alla mina grejjer eftersom jag skulle bo där resten av veckan, där kollade vi på film med dom. Runt halv 3 åkte jag, Tatiana och Dawn till target och julhandlade när vi åkt runt på parkeringsplatsen vid outlettet och insett att det inte fanns någon plats till oss. Åt lunch på taco bell och dom som stod före oss i kön hade exakt lika dana kläder, vi nästan dog av skratt! Såg så himla kul ut. Efter det åkte vi tillbaka hem, och jag följde med Heidi till Katrina och efter ett tag åkte vi iväg och åt middag med henne, Laela och Troy. Sen chillade jag resten av kvällen med Tatiana, Alicia, Dawn och deras kompis Lauren kom över en stund.

Måndag 20 dec: Jag och Dawn gick över och åt frukost med Fabian, Eric och Lauren och bestämde att vi antagligen skulle följa med lauren till the mall och bara vara där under dan. Men när vi kom tillbaka efter att ha duchat och så var alla redan borta. Så vi gick tillbaka och kollade lite film tills de var tillbaka från affären och då slog vi in en massa julklappar. Kommer inte riktigt ihåg vad vi gjorde resten av dan/kvällen.

Tisdag 21 dec: Åkte och julhandlade lite mer, men den här gången med Fabian, Eric och granddad. Vi åkte först till ett outlet, shoppade, åt lunch och sen åkte vi någonstans och åkte skridskor. Eller var bara jag Fabian och eric som åkte. Och som alltid med hyrda skridskor kännde jag mig som bambi på hal is xD Vet inte om vi gjorde något mer eller inte...

Onsdag 22 dec: Var över hos granddad och nanny som vanligt, innan jag på eftermiddagen åkte iväg till någon mall med Alicia och Tatiana då vi köpte de sista julklapparna och bara hade det trevligt. Inget mer speciellt som hände den dan vad jag kommer ihåg.

Torsdag 23 dec: Gjorde inget under dagen, eller gjorde vad vi gjort alla andra dagar, var över hos granddad och nanny's hus med dawn då vi slog in julklappar med Fabian och Eric. Gick sen över till oss och röjde upp lite då vi skulle ha över alla på middag. Sen kollade vi på en massa dane cook klippnpå youtube, och måste bara säga att jag älskar den snubben, hur rolig kan man va egentligen?

Blev trött på att skriva nu så fortsätter vid ett annat tillfälle






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0