Jag ville ju till Texas :(

Vad har hänt sen sist då?
I torsdags åkte vi ju till Santa Monica och jag och Tatiana shoppade efter att vi hade ätit lunch, det var ju najs kan man säga. Själv köpte jag 3 olika tröjor som kan vara bra att ha ;) Sen blev det ju då LAX och en massa väntande...

Fredags var det en massa skit som hände som jag inte tänker ta upp här, hoppas ni förstår.

Lördag, 14 augusti, MY BIRTHDAY!!!!! kan fortfarande inte riktigt fatta att jag är 18 nu, inte för att det gör någon skillnad här ;) I alla fall så åkte jag Tatiana och Mille till Newport beach och spenderade några timmar där med att bada i stora vågor, sola, och kolla in killar (var dock inte så många där). Käkade lunch på jack in the box och tog en liten omväg på vägen hem. Inte direkt vad man vill när bilen inte har någon AC. Vi åt i alla fall pizza till middag och kollade på Sweeny Todd.

Igår var det ungefär en chilldag. Jag och Tatiana tog en liten promenad efter middagen och tog massa störda bilder, men hallå vad ska man annars göra? Vi åt i alla fall min födelsedagstårta sen när vi kom in och den var smarrig :) 

Idag åkte vi hem till Heidis vän Eric som bor i Pasadena och badade i hans pool och hade det allmänt trevligt i vattnet. Det ända dåliga var väl att solen försvann ganska tidigt från vattnet men det var kul ändå :) Åkte förbi en apple store på vägen hem för att fixa lite där. Varför kan dom inte ha ett 1 års kontrakt på deras iphone istället för 2?!!! Kostar 600 dollar utan, men vi ska typ kolla om vi hittar en billigare på ebay :) mamma, pappa  kan jag köpa en? :)

Antar att det är allt för tillfället ;)













Btw så blir det ingen resa till Texas nu innan skolan börjar :( Tydligen börjar skolan en vecka tidigare iår än vad den gjort de senaste fyra åren så vi kommer inte hinna dit och hem innan skolan börjar. Det suger! Men fick veta att vi ska dit över jul :)

Kommentarer
Postat av: hejjaghetercasandraochjagglömmerbortminafinavännersfödelsedagar.

fan va mys det ser ut =D! fick du mitt meddelande på msn!?!!?!?!?

2010-08-17 @ 21:42:49
URL: http://kennyman.blogg.se/
Postat av: Elinelin

GRATTIS Caroline!!!!!!!!!!! Förlåt så hemskt mycket för att det blir lite i efterskott ^^



FIn tårta du fick :D Kul att du verkar ha det bra därborta! <3

2010-08-18 @ 08:27:28
Postat av: bella

jag ska åka till usa nästa är 2011/12

besök gärna min blogg.

2010-08-19 @ 21:06:35
URL: http://bellaiusa.blogg.se/
Postat av: Linn

Tja! Jag har också en usa blogg och tänkte höra om du har lust att länka mig så länkar jag dig? ;)skicka ett mail isf :)

2010-08-20 @ 15:13:17
URL: http://lifeontheotherside.blogg.se/
Postat av: bella

jag ska åka nästa år till usa :D

följ gärna min blogg :D

2010-08-22 @ 14:09:14
URL: http://bellaiusa.blogg.se/
Postat av: josefin

ååh du verkar ha det bara för underbart!

Själv ska jag åka 2012 / 2013 :)

Jag hoppas det blir California då, det skulle vara en helt fantastisk dröm som går i uppfyllelse !



Jag måste bara fråga :

1. Var i CA bor du ?

2. Är California som du trodde det skulle vara, alltså som man fått uppfattning om..

3. Haha har alla pool där :D?



skulle va super om du kunde svara !



kram josefin

2010-10-13 @ 22:19:42
URL: http://thatjosefinkid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0