13:54 i CA

Länge sen jag skrev nu och vet att några av er antagligen är lite irriterade på mig nu xD
New York var helt underbart och var lite tråkigt att åka därifrån. Men nu är jag varit här i Crestline i en vecka och det är bra.

Dagen efter ja kom hit följde jag med Heidi (min värdmamma) när hon fixade sina naglar, sen åkte vi förbi skolan men deet var typ stängt eller nåt så vi kom inte in. Vi åker väl dit lite senare och fixar allting. Innan vi åkte hem åkte vi förbi en av hennes kunder.
Har även vart på ett animal shellter och lämnade en av hundarna där som var lite konstig. Så nu är det bara 2 kvar här, eller det är inte så bara ;) Har även varit några dagar då det inte varit så mycket att göra då heidi jobbar/ bilade hit från Alabama och Stuart (värdpappa) har åkt iväg på jobb.
Btw så har jag en värdsyster nu! :) Tatiana som är 17 har bott hos sin pappa i Alabama men har nu flyttat hem hit, tycker det är jätte kul.

Igår gick jag och Tatiana på en promenad runt sjön och det var väldigt skönt i början när det var neråt. Men fy satan vad jobbigt det blev efter ett tag med alla backar och sen upp för berget igen för att komma hem. Vi var typ döda efteråt, och inte träffade vi på några människor i vår  ålder heller som stanna och parata med oss -.-

Imorgon ska vi i alla fall åka och shoppa lite och sen hämta upp Milica på flygplatsen i LA. Kommer nog bli en bra dag :)

Lägger upp lite bilder från New York nu









Orkar inte ladda upp fler bilder nu, dom finns på facebook ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej, jag undrar bara vem är hon på den tredje bilden till vänster?

hon är jätte lik någon så undra bara vem de e :)

2010-08-12 @ 12:55:10
Postat av: caroline

det är monroe och hon är från australien :)

2010-08-14 @ 07:17:09
URL: http://carolineikalifornien.blogg.se/
Postat av: Släkten

GRATTIS PÅ MYNDIGHETSDAGEN, TÄNK ATT DU ÄR 18 ÅR!

ALLA GRATTAR OCH VI HAR ÄTIT TÅRTA FÖR DIG OCKSÅ.

2010-08-14 @ 18:29:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0