Crazy Weekend

Skulle aldrig gissa att det var 18 maj idag om man tittar ut genom fonstret och ser vadret. Igar morse var det 2 grader dimma och regn nar vi akte till skolan och idag nagot varmare skulle jag gissa.

ar mer dimma nu, hoppas att det blir varmt snart igen, och det var annu varre i skolan

Den har helgen som var vart helt galen med lite somn men overlag var den anda bra om man sager sa. I fredags hade jag sista track traningen och vi var val 7 personer dar, alltsa bara vi som hade cif. Vi fick "ny" uniform som vi skulle ha och da menar jag dom gammla fran typ the 90's. dom var ju jatte fina *host, host* den var helt klar bla med vitt over brostet dar det stod rim i samma bla farg. Kannde mig som en smurf. Efter traningen akte jag, Sarah, Jake och Ryan till Angie's och at lite mexican food. Sen blev det hem en snabbis for att dusha innan Jesse hamtade mig och vi akte nerfor berget och motte Heidi pa boot barn innan vi akte till the mall for att hitta ett par skor till prom for min del vilket var valdigt sista minuten, men hittade verkligen ett par super sota i sista stunden da alla affarer var pavag att stanga. At lite middag innan vi akte hem igen.

I lordags hade jag CIF borta i Costa Mesa vilket ar ca 2 timmar bort med trafik och vi kunde inte haft mer otur under hela dagen. Forst vart vi lite sena pa morgonen och halvvags nerfor berget far vi punktering pa bilen, som tur var stannade nagon snall snubbe som hjalpte oss att byta dack men det tog ju ett tag. Tresteget skulle borja halv 3, vi kommer dit kvart i 2 och da har dom redan borjat. Jag och tva andra som skulle vara i forsta flighten var tvungna att hoppa mellan forsta och andra bara for att dom tyckte det skulle bli for manga i den andra ned oss dar vilket bara var struntprat, sa allt blev lite halv stressigt for oss dar men jag gjorde anda helt okej ifran mig och hoppade som langst 32 feet, inte mitt basta men men. Stannade kvar dar en liten stund efterat och kollade pa alla andra event. Sen akte vi till hotellet som vi hade bokat sa jag kunde duscha och gora mig iordning for prom som vi hade pa kvallen. Hade tyvar inte tid att aka tillbaka for att ta bilder med alla innan, sa skulle bara nota dem pa restaurangen men det blev inte heller av for Jesse fick puntering pa sin bil nar han var pavag att hamta mig. Jag hade i alla fall kul aven fast det blev sa att jag bara kunde ga pa sjalva dansen. Nar Jesse skjutsade oss (mig, Lara och Delaney) hem missade vi avfarten och var halvvags (inte riktigt men nastan) till Vegas sa det blev ett stopp pa ihop for lite nattmat och sen tog det miljoner ar att aka upp for brget i all dimma och regn.

I sondags var vi tvungna att aka hemifran halv 9 och det blev en massa akande fram och tillbaka innan vi tillslut kom till Upland dar vi hade nagon grej med organisationen vilket var ratt sa lame och onodigt. Men kul att traffa folket dar och att prata svenska ;)

Jag ar overlycklig att youth track vart installt idag for jag hade dott om jag behovde vara ute med alla smaungar i 2 timmar som bara klagar och vill ata apelsiner. Imorgon har vi track banquet i cafeterian i skolan, fanns ju inget trevligare stalle haha nej men det ska nog bli kul. Nu ska jag aterga till pluggandet men forst lite halv gammla inlagg men dom kommer upp i ett eget inlagg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0