11 mars

Hejsan svejsan, idag är det fredag och jag behöver inte gå till skolan för vi ska hämta fabien på flygplatsen för han har springbreak nästa vecka. Vi ska äta lunch på in-n-out och blir säkert nåt annat trevligt också, vet inte riktigt vad. Både igår och i onsdags var det ca 18 grader och sol här så vi åt lunch ute i solen och försökte bli lite brun, det funkade dock inte så bra, blir väl minst lika fint väder idag :) Igår var en chill dag trots 2 prov, stukade foten i början av träningen så jag låg och solade lite. Mr vaghn var där av någon anledning och skojade med mig att det bara var europeer som kunde ligga ner på träningen, lite kul var det i alla fall. Matte lektionen är alltid rolig, i onsdags mätte vi händerna och dom började mobba mina långa fingrar, det var jätte roligt och fick värsta skrattanfallet mitt i lektionen. Insåg även att hund på engelska och dog är samma ord, så då började vi skratta ännu mer man måste nog ha varit där för att inse det roliga. I måndags efter skolan hade jag och Patty race mot Shannon och Colby i hello-korridoren, det var super kul och självklart vann track laget :) man är ju proffs om man säger så. Har inget mer att berätta för tillfället, ha en trevlig helg folket :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0