Bye America

Idag har jag varit borta i 11 månader och imorgon sätter jag mig på planet igen och åker hem. Jag känner mig redo men samtidigt vill man stanna kvar. Tyckte det var svårt att lämna Sverige för ert år sen men det är inget om man jämför med nu. Går ju inte direkt att packa ihop ett helt nytt luv man levt i ett år i en väska och förvänta sig att allt ska vara som när man åkte. Har ju ingen aning om jag kommer träffa nån igen eller när, alla kommer även vara utspridda över hela landet. Imorgon ska jag först spendera ca 5 timmar på lax alldeles ensam innan mitt 10 timmars plan till London går, låter ju som att jag kommer ha jätte kul där... Eller inte. Nu ska jag i alla fall ta och sova.

Kommentarer
Postat av: Mormor

Välkommen hem Caroline.

Skall bli roligt att träffa dig

efter så lång tid.

Mormor och Mimmi.

2011-06-29 @ 00:16:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0