Hemma Igen

Tänk nu sitter jag här hemma i Sverige. Det är helt galet när man tänker på det. Hade typ den värsta flygresan hem någonsin, satt där och grät som en dåre, försökte kolla på film och även sov. Gick sen vilse på flygplatsen i London och på nåt sätt kom jag ut och behövde gå igenom all säkerhetskontroll igen. På Arlanda blev man överraskad av två av mina bästa vänner, även morfar och kusinerna var där för att hämta hem mig :) I torsdags blev det inte att göra så mycket, sov typ hela dagen så gjorde inte så mycket. I fredags hängde jag med mina vänner hela dagen lång och sen drog vi ut på kvällen, första gången för mig (lagligt kanske man ska säga) och sprang in på en massa vänner och hade en underbar kväll/natt :) idag blev det att umgås med kusinerna och har äntligen städat mitt rum och packat upp väskan. I alla fall känns det väldigt bra att vara hemma igen, men saknar alla borta i usa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0