Girls rule, boys drool

I måndags hade vi track meet nere i citrus valley. Då det var massa andra aktiveteter den dan behövde vi åka redan halv 1 och gå från lektionen redan kl. 12. Sweet! Så vi var där redan kvart över 1 och det började inte förrän 3. Så det blev att sola och bara ha lite allmänt trevligt innan allt drog igång. Hoppade 1.40 i höjdhopp, fett nöjd jag var. Fick även med mig en trevlig solbränna hem då man va duktig och glömde använda solkräm. Bilder och sånt kommer senare. I tisdags lagade jag köttbullar till middag, och såsmixen från Ikea var tydligen bombad med iodin eller nåt som Heidi är super allergisk mot, så tog nästan död på henne. Men Eddie kom hit och skjutsade henne till sjukan och senare åkte jag och Jesse och hämtade hem henne. Igår hade vi battle of the sexes assembly så alla lektioner var kortade vilket alltid är trevligt. Var den bästa assemblyn hittills då dom övriga varit pretty lame. Killarnas dans var ju roligast och vi tjejer vann hela tävlingen! :) Idag pratade jag även svenska i skolan igen :) pratade med Andreas (en av svenskarna som är här med auto shop programmet) det var väldans trevligt och vi pratade i stort sätt hela 2nd period. Sen blev det även lite på spanskan skulle säga något elakt om någon och det var hur roligt som helst. Blev Justin har ett stort huvud och ser ut som en apa (han gör i te det så ni vet) vart hur mycket skratt som helst när jag översatte det. Men har man en halvsvensk spanska lärare så har man. Sen hade vi även fotografering på träningen ute i solen, älskar att det är varmt igen och nästa vecka har vi spring break sweeeeet! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0