21 april 2011

Tänk vad tiden går fort och hur mycket man inser att man hatar mountain weather, så omväxlande att jag tror jag kommer dö snart. Min skola är helt cp, inte en enda dag över påsk fick vi ledigt var glada ni som har påsklov. Så förra helgen var det ju Grand Canyon som gällde för min del och det var helt amazing, går inte att beskriva med ord man måste helt enkelt se det själv. Har inte hänt så mycket intressant i veckan, dagarna har rullat på och lite små roliga grejjer händer väl då och då. Hade track meet i onsdags och det gick väl bra om man säger så. Körde 3-steg för andra gången i mitt liv och upptäckte att man är proffs, hoppade 9 meter nånting och så blev det 4 nåt i längdhopp man är ju fan proffs. Senare i natt kommer lite Texas folk hit över påsk helgen och det ska nog bli skoj men nu ska jag ta och sova, somnar nästan här borta ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0