Labor day weekend

Efter Skolan i fredags hade jag och Milly tid hos doktorn för vi var tvungen att fixa hälso undersökning för att få vara med i de olika sporterna. Det tog hur lång tid som helst, innan vi fick komma in spenderades tiden med att titta på hannah montana med några små ungar i väntrummet. (just nu halvkollar jag på camp rock 2)
Efter det var det hem en snabbis (45 minuter för att vara exakt) då jag var tvungen att packa för the camping med ayusa samt för the sleep over med cross country laget hemma hos Savi.

The sleep over var hur kul som helst, vi hade en discoovery hunt (mitt lag vann, wohoo!!!!) käkade hamburgare, chips och fruktsallad till middag. Vi hade lite bonding alla tjejer, dansade på deras veranda och garage uppfart. Lekte lite lekar, svullade med godis (bland annat swedish fish) och kakor. Jag och några andra sov ute under bar himmel och somnade genom att titta på stjärnorna, det var hur mysigt som helst och inte ett dugg kallt. Till frukost hade vi vattenmelon, bagels, flingor och annat mumsigt. Det var helt enkelt en underbar kväll och morgon med tjejorna.

Åkte hem och var hemma i ungefär 30 minuter innan det var dags att åka hem till Jeff som skulle skjutsa mig, milly och lara (från Holland) till lägret. Kan ju säga att det var lite stressigt där. Lägret var i alla fall kul trots att jag och några andra olyckligt lottade var tvungna att sova i den ofräschaste stugan jag någonsin sätt. Vi hade i alla fall vattenkrig, badade lite i poolen, umgicks med folket där, kollade på film och hade lite föreläsningar om hur året kommer att bli och hur man ska uppföra sig. Var i alla fall härliga människor där, och vi ska åka tillbaka dit i maj.
Vi var där till i går morse då vi behövde åka hem tidigare än alla andra så jag slapp städa! Man ska väl ha lite tur? Juste, Ellie som jag träffade i New York var också där, det var super kul att träffa henne igen :) Var fast hemma hos Jeff någon timme innan han skjutsade hem mig och Milly och vem vet varför. Men vi åt i alla fall lunch där och hade lite små kul så det var lungt.

Det var väl min labor day weekend, och det är ju alltid trevligt med 3 dagars helg :)








Kommentarer
Postat av: bella

gud vad roligt :D

2010-09-09 @ 20:35:09
URL: http://bellaiusa.blogg.se/
Postat av: Elinelin

Carro vad är crosscountry? :O :D <3

2010-09-12 @ 11:00:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0