Sista lördags racet är nu över

Kom hem för ett litet tag sen från dagens meet med cross countryn och en än gång behövde vi vara vid skolan halv 6. Tog ungefär 40 minuter att åka dit, var inte det roligaste att girls jv var 11:19 så hade ju några timmar att fördriva där + att jag glömde ta med kameran.

På vägen dit lägger Wesley sig på golvet i bussen för att sova, såg ju lite kul ut om man säger så. Fick nytt personbästa och en medalj idag! Kom in som nummer 37 och de 40 första fick medalj, go me!!! haha När allt var över behövde vi vänta hur länge som helst på priserna som Savi och Clay skulle få...seegt. Vad gjorde vi annars där då? Gick banan när vi kom dit, chillade, flummade lite, lekte med ducktape och åt en massa som alltid.



Igår var det skola först som vanligt, Tyler spillde ut det mesta av sitt vattenglas på spanskan så när han torkar upp det kommer señora och häller restan av det på hans huvud. Var inte så mycket kvar men roligt i alla fall. Pre-race och yoga på träningen sen är ju alltid skönt. Hem dushade och åkte sen hem till Cameron där det var carb fest. Åt alldeles för mycket och set blev ju inte bättre när det lite senare dök upp nybakta chocolate chip cookies. Hans hus var så coolt, dom bodde precis vid golf banan så där sprang vi runt i mörkret och försökte att inte tappa bort någon och så hade dom en hiss inne i deras hus! Hur coolt är inte det? Vissa spelade även spank pong (pingis och när man får poäng ska man träffa den andra med pingis bollen). Och shit vilka märken det Gavin fick av att förlora hela tiden. 


jag och maddie


Audrey och sam


bilden är inte rättvis och det blev värre...


Hannah the wierdo haha


people... 

Hände inte direkt något i torsdags förutom att det var varmt och soligt för första gången på hela veckan på träningen och det var även första dan jag inte hade med mig mina shorts...

Onsdag, vanlig skoldag och efter cross countryn åkte vi ner för berget, handlade lite stuff på target fördrev en halvtimme i en bokaffär innan vi mötte upp eddie och åt avskedsmiddag på något ställe jag inte minns namnet på för tatiana som nu har flyttat till Texas :(

Det är super skönt att det är varmt igen, i alla fall för tillfället. Vi får väl se hur länge det håller i sig den här gången. Är inte riktigt säker på vad som händer ikväll men något blir det nog. Var väl allt sen sist om jag inte glömt något. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0