The weekend

Nu är ännu en helg över och imorgon är det skola som gäller igen.
I fredags var det grade check day i skolan, hade ingen lapp 1st period och glömde lämna in den på matten då vi hade prov, men gar i alla fall A i engelska och U.S history och B i spanska för tillfället. På träningen hade vi hill repeat, det var inte samma som förra gången så det var inte bara upp och ner för en backe. Så det var både lättare och jobbigare på samma gång. På kvällen var det mad science "k"night på skolan som the science club hade fixat i ordning. Var faktiskt kul och hängde med lite olika personer under kvällen. När det var över vid halv 9 åkte vi hem till Charlotte och käkade pizza till middag.

I lördags åt vi frukost på en resturang, the cottage heter den. Smarrig omelett och biscuits för min del när vi äter där. Sen skulle jag ha gått på bio med Sam och Audrey på kvällen men det blev inte av, vi hade filmkväll här hemma istället. Lika trevligt det. Vi såg across the universe, two weeks notice och fool's gold om jag minns rätt. Käkade även chips med dipp och B&J glass :)

Idag började dagen med att det var hyfsat varmt, man hade lätt kunnat gå i shorts (som jag förövrigt gjort hela veckan!) men sen blev det bara kallare och kallare och slutade med dimma, regn? och ca 49 grader farenheit, orkar inte ta reda på vad det är i celcius men whatever. 
Idag har jag då gjort läxor, och så kollade vi på grey's anatomy som vi glömt göra tidigare i veckan och sen åkte vi till Blue Jay runt 6 och gick på bio. Vi såg life as we know it och den var verkligen jätte bra, rekomenderar den om jag säger så :)







 










Kommentarer
Postat av: E.K.T.E

49 grader Fahrenheit är c:a 9,5 Celcius

2010-10-19 @ 13:35:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0