Avresemöte

Igår när solen sken och det var varmt hela dagen satt jag och många andra sts:are instängda på östra real i 6 timmar. Det var en del ny information och även en hel del som jag visste om sen tidigare. Fick ävenn den otroligt snygga (eller inte) obligatoriska reseoutfitten som bestod av en röd t-shirt och en gul väska, som kommer använads den 27 juli då jag sätter mig på planet till New York :) Dom sa även att de flesta inte fick sin placering förrän i juli så där satt jag som ett glatt undantag :) Mötet höll på i totalt 6 timmar från 10-16, var inte det bästa valet att komma hem efter halv 1 i fredags och sen behöva gå upp halv 8 för att ta sig dit. Gick i alla fall tillbaka till centralen och mumsade på B&J glass och tog tåget hem igen. Och självklart regnar och åskar det som satan idag och man tvingas sitta inne.


Kommentarer
Postat av: Saga

Haha HÄRLIGA kläder! ^^,

Postat av: Alejandra5550

Very interesting site. I have bookmarked you.

2011-06-08 @ 20:16:00
URL: http://alejandra5550.blog366.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0