Ynka 30 dagar kvar...

Igår fixade jag alla visum handlingarna på datan och det tog sin tid, jag och mamma höll på i nästan 2 timmar. Försökte boka tid för intervjun också men det gick inte så bra, för försöka fixa det imorn istället ;)
Idag var jag ute på sjön hela dan med familjen, ann & paul och deras båt, så nu ser jag ut som en kräfta i ansiktet.

Till Julia
Jätte kul att du ska åka som utbytesstudent till usa 11/12!
Självklart ska jag blogga när jag är i usa, det är därför jag startade den här bloggen :) Än så länge är jag i alla fall nöjd med sts och har inget att klaga på.
Det med att du skulle välja  kalifornien som delstatsval kan man inte göra med sts, utan man väljer en region som innehåller flera delstater vilket även kostar extra, och det är inte heller säkert att man hamnar där. (jag valde ingen region utan hade bara turen att hamna i kalifornien)
Hoppas du är nöjd med svaret.

IDAG ÄR DET EXAKT EN MÅNAD KVAR TILLS JAG ÅKER TILL USA OCH NEW YORK OCH EN VECKA SENARE TILL CRESTLINE!!!!!! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0