Kommer visum handlingarna idag?

För några dagar sedan fick jag en powerpoint av Erika där hon gjort en presentation om Sverige. Den kan säkert komma till användning nån gång. Jag tycker den verkar bra i alla fall, så ska bara lägga till lite saker (om mig) innan den är klar för användning ;)




Igår åkte jag även till sollentuna c med pappa och syster och vi köpte en kamera till mig :) Det är samma märke som vi redan hade hemma, bara en nyare modell som har gps och allt :P
Dagens stora fundering är om jag kommer få hem alla visum papper idag eller inte.


Kommentarer
Postat av: Cecilia!!

Eeeh? en system eller? :o

2010-06-21 @ 20:46:18
Postat av: Caroline

Cecilia; nix, en vanlig digetal kamera, du får se imorn ;)

2010-06-21 @ 22:11:20
URL: http://carolineikalifornien.blogg.se/
Postat av: Anastasia

Hej. jag åker också till USA 2010/2011, sjukt nice placering du verkar ha fått alltså. Ska vi länka till varandras bloggar? Ha det så bra

2010-06-23 @ 17:48:24
URL: http://anastasiaiusa.blogg.se/
Postat av: Julia

hej Caroline!

Jag håller på att söka till ett utbytesår i USA 2011/2012 och tänkte välja precis som du; STS och Kalifornien(som förstahandsval av delstat).

Det vore väldigt kul om du kunde blogga när du är i USA och typ skriv lite vad du tycker om STS. Hoppas du får ett underbart utbytesår!:D

/JuliaCA

2010-06-27 @ 22:34:49
Postat av: niklas

skulle du kunna vara baota schysst och skicka den till mig? haha den ser ju assnygg ut!

2010-06-29 @ 23:31:14
URL: http://niklasiusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0