Sweet 16 times 3


Dålig bloggning på sistonde, har inte haft tid eller lust och om jag ska vara ärlig har jag ingen större lust nu heller men offrar mig för er.

Onsdag till fredag hade vi jv basket turnering nere i Hesperia, i onsdags var vår match klockan 6 och av någon anledning stannade vi och åt innan matchen på in-n-out så där sprang vi runt och var hur sega som helst.
Torsdag var den halv 8, gick mycket bättre och vi ledde hela matchen till de sista 5 minuterna och det slutade med att vi förlorade med 5 poäng. 
Fredag var det matchen halv 8 igen och vi spelade mot ett varsity lag, hur orättvist som helst. Vi var den enda skolan som höll dom under 60 poäng. Denny's till middag där dom är hur sega som helst så vi kom inte därifrån förrän runt 11. När vi går till kassan för att betala så sitter det nån människa och kollar ner i golvet och när jag går förbi kollar han/hon upp och säger "you're taller than a motherfucker! can you dunk? You should be able to dunk. Just wait until we play one on one" haha var enormt kul när vi var smått döda om man säger så. Jag och courtney stannade i Hesperia med gigi hennes systrar och mamma så vi fick ca två timmars extra sömn. 
I lördags började matchen klockan 9 så behöver man säga att jag var glad att vi hade 10 minuter till hallen istället för 1 timme +

När jag kom hem runt halv 12 fick jag en andra frukost, tog en nap innan jag åkte hem till alexis där hon alex och blake hade deras födelsedagsfest. Spelade capture the flag vilket var helt lame och super kallt efter ett tag, Väl inne käkade vi tårta, lekte lite andra lekar som just dance och någon skum namn lek kollade film och hade allmänt kul.

Igår hade vi cross country banquet. Var jätte trevligt och hade en super kväll med laget. Vi åt, delade ut priser och presenter, kollade på filmen som Hannah suttit och redigerat 16 timmar i sträck och bara umgicks.

Torsadg morgon bär det av till Denver över helgen!! :)






















Kommentarer
Postat av: Linnea

Hej! jag tänkte också åka till usa som utbytesstudent men vill jätte gärna hamna i CA men hur hamna du där? Var sts bra och va hade de för nackdelar:)

2010-12-13 @ 23:12:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0